Wednesday, 4 December 2013

::Video Sholat Kanak-Kanak...

AssaLamualaikum
Video kegemaran Pa'e sekarang. Cara Sholat kanak-kanak:
video
Bila buka video ni memang dia kusyuk lah dengar.
Ibu bolehlah buat kerja lain dengan senang hati. Memang dia takkan kacau.
Siap minta ulang tayang dua tiga kali. Hehe!
Bagus untuk sesi pembelajaran anak-anak.
*Boleh lah download untuk anak-anak kengkawan sekali ye:) *
WasSaLam^_^

18 comments:

  1. Nice!boleh la download utk adk niesa ni..hihi

    ReplyDelete
  2. wah.. bgus blh belajar sekali kn...

    ReplyDelete
  3. bagus pa'e.. boleh jadi pak ustat! hehe..

    ReplyDelete
  4. Yep..bgus pae..nnti bleh jd ustaz ensem ^_^

    Akak..klu sdi,mai join ga saya ya..tima kasih :)

    ReplyDelete
  5. comel katon dia. dapat trik pehatian budak disamping mengajar.. kann.. bagus pa;e..

    ReplyDelete
  6. hehe..gud idea :)
    well done for mama pa 'e :)

    ReplyDelete
  7. terbaik!cenggini lah anak buah cik...suke belajar melalui lagu..

    ReplyDelete
  8. bagusnya abang Pa'e, sneang jer ngan dia kan.

    ReplyDelete
  9. bakal imam muda ni...hehe terbaiklah abg Pa'e... :-)

    ReplyDelete
  10. bagus la anak teruna Atie ni.. moga jadi anak soleh :)

    ReplyDelete
  11. Sama mcm Alia. Suka tgk video. Tu lah sekarang fiza dok merajinkan diri untuk muat turun. Moga jadi anak yang soleh yer pa'e :)

    ReplyDelete
  12. TQ, boleh suruh Iris dan Asiff tengok sekali

    ReplyDelete
  13. ok nak donlod untuk Fateh Uwais tue

    ReplyDelete
  14. Bagusnya Bang Pa'e ni...insyaallah membesar jadi anak yang soleh...Sejuk perut ibu...

    ReplyDelete
  15. Wahh..nak download jugaklah..ada jugak kativiti untuk Aqil nanti..hihih

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..