Thursday, 19 December 2013

:: Senyum Tanda Syukur...

AssaLamualaikum
Senyum tak perlu kata apa-apa. Senyum seindah suria yang menceriakan.
5 Keadaan Yang Akan Membuat Kita Tersenyum Tanda Syukur:
1-Senyumlah ketika anda bersama keluarga kerana masih ramai yang tidak memiliki keluarga.
2-Senyumlah apabila anda pergi bekerja kerana masih ramai mereka yang belum memilki pekerjaan.
3-Senyumlah ketika anda sihat kerana mereka yang sakit sanggup membayar dengan bayaran yang mahal untuk mendapat nikmat kesihatan.
4-Senyumlah kerana anda masih hidup kerana berapa ramai mereka yang telah mati bercita-cita untuk hidup kembali untuk melakukan amal soleh.
5-Senyumlah dengan apa yang anda miliki kerana berapa ramai mereka yang bercita-cita untuk menjadi seperti anda. 
*Copy From : FB Janji Allah Itu Pasti*

Penat semalam belum hilang! Hari ini sambung meeting dengan Pegawai. Nanti slow-slow aku BW tempat you all.
WasSaLam^_^

21 comments:

  1. Senyuman dapat mengubat luka dihatikan

    ReplyDelete
  2. InShaAllah cuba utk tersenyum... :)

    ReplyDelete
  3. orang kata dengan senyuman yang ikhlas memberi barakah dan paling pentingsenyum ni membuatkan kita awet muda...

    ReplyDelete
  4. Banyak senyuman kena ukirkan disebalik kesyukuran dan nikmat yg kita perolehi Atie..

    ReplyDelete
  5. minggu ni hari2 SA penat..kat rumah sewa xde air so berulang Seremban KL...pagi2 subuh dah naik bas dah...tp xper la nak buat cane kan...

    ReplyDelete
  6. senyum sebab gaji dah masuk arini..hehe
    org kata senyum pun awet muda.

    ReplyDelete
  7. :).. senyum melebor ni sebab senin selasa ni dapat cuti lagi..yeayyy

    ReplyDelete
  8. Ni pun senyum jgk baca entri atie wpun atie tak nampak ..heheh..

    ReplyDelete
  9. NASIBLAH SAYA NI MUDAH TERSENYUM.. ADA SEGELINTIR ORANG SUSAH NAK SENYUM..

    PS : SAYA MASUKKAN AWAK DALAM BLOGLIST SAYA SUPAYA SETIAP ENTRY AWAK SAYA TIDAK TERCICIR.. :)

    ReplyDelete
  10. hai atie,akak tengah senyum masa ni hehe :)
    dengan senyuman juga boleh wat kita awet muda kan atie ?
    so,moh kita senyum selalu..but not something right kihkihkih :D

    ReplyDelete
  11. sedang senyum2 kambing depan laptop...hahaha...senyum ada connection terus ke hati kan...

    ReplyDelete
  12. Salam kenal. Perkongsian yg sgt bermakna. Tkasih

    ReplyDelete
  13. akak dah buat cikna tersenyum.. ^__________^ ngeee..

    ReplyDelete
  14. Insaf sekejap baca entri ni Atie....senyum dan bersyukurlah dengan apa yg kita milikki sekarang..... pandang orang yg lebih susah dpd kitakan Atie...

    ReplyDelete
  15. senyum... tak perlu kata apa2... :D

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..