Thursday, 19 December 2013

:: Sifat- Sifat Hantu Yang Patut diContohi :)

AssaLamualaikum
Nah! sekeping. Hantu Kak Limah!
Kawan opis send ini di FB ku. Ketawa guling-guling bila baca. Adoi! haha.

1) TOYOL - masih kecil sudah berdikari, boleh cari wang sendiri.

2) PONTIANAK - susah senang selalu tertawa, ini menunjukkan keperibadian kuntilanak ini optimis.

3) POCONG - dari dulu bajunya tak pernah ganti, ertinya dia tak tertarik pada fashion. Sangat bersahaja.

4) HANTU AIR - walau selalu menetap dilautan, tapi pakaiannya selalu lengkap & sopan. Dia tak pakai baju renang, ertinya dia selalu menjaga etika & kehormatan.

5) JERANGKUNG - datang tak diundang, pulang tak dihantar, ertinya dia tak mahu menyusahkan org lain.

6) JEBON - ini adalah makhluk halus yang paling istemewa, wlaupun mukanya buruk, hancur, badannya bau, dan menakutkan. Tapi sifatnya sabar. SABAR baca post ini sampai habis.

Hahaha. Jangan MARAH! nanti kena jual. Sekadar gurauan petang ini. Tiada kena mengena dengan sesiapa. 
WassaLam^_^

18 comments:

  1. =_=" kan dah terkono..hahaha....

    ReplyDelete
  2. awwwuuuuuuuuu...jadi jebon sudah...hahaha

    ReplyDelete
  3. yg baca semua jadi jebon ... hahahaaaa

    ReplyDelete
  4. huh jebon pun jebon lah. hahahaha

    ReplyDelete
  5. hahaha.. bersungguh cikna baca tau last2 terkena.. sabau jelah.. jerangkung kan penyabar.. kikiki..

    ReplyDelete
  6. Haha... Sungguh baca entri Atiey. Sekali... Terkena. Huhu... Sabo jelah :)

    ReplyDelete
  7. hahhaaa...lucuuuuu pula ne kak atie...

    ReplyDelete
  8. oo.. baru tau, JEBOn tu hantu jugak ek. kahhhhhhhhhhhhhh..

    ReplyDelete
  9. Mengutuk mak nampaknya ni haha...sampai hati tau!

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..