Monday, 30 December 2013

:: Pa'e & Pokok Krismas di Darvel Bay...

AssaLamualaikum
Cerita Ahad 22/12/13 lagi. Kisah budak tumpis di yang gembira dapat berjalan-jalan di pagi Ahad. Hehe. Ye lah Isnin-Jumaat Ibu & babah kerja, so Sabtu Ahad lah masa yang ada untuk diluangkan bersama. Tengoklah gaya nya yang sedikit mengada-ngada ini :
Tengoklah gaya tu : Skema! :)
Ini pula kes tak mau snap gambar:)
Jalan-jalan dengan MakCu nya:)

Jalan-jalan sekejap. Layan dia main rempit F1 pastu pegi makan Nasi Kerabu Jasma. 
Petang sikit balik rumah sebab ada tanda-tanda dia nak tidur. 
Kang tak dapat tidur cerewet plak dia. Hehe!
WasSALam^_^

21 comments:

  1. Besarnya pokok krismas tu Pa`e.... Gembiralah budak tumpis dapat jejalan ye :)

    ReplyDelete
  2. syoknya Pae dapat jalan2..hehehe...

    ReplyDelete
  3. seronok la Pa'e dapat jenjalan sambil berposing gitu!

    ReplyDelete
  4. Hari yang ditunggu pae tu nak jalan dengan ibu dan ayah

    ReplyDelete
  5. giant nampak pokok tu bila pa'e dok sebelah..

    ReplyDelete
  6. Seronok Pa'e dapat jalan2.. ^__^

    ReplyDelete
  7. heheheh kadang2 bdk2 tak blh nk jangka gaya dia bergambar berposing

    ReplyDelete
  8. Selalu sangat dia jadi model kamera ibu..ada masa lari jugak pai'e ya..heee

    ReplyDelete
  9. happy nya c pa'e jalan-jalan.....
    model kamera mama nya bah ne..hihihi

    ReplyDelete
  10. Time krismas... banyak betul pokok krismas muncul... time tak krismas, semuanya menghilang... kena tebang kot...

    ReplyDelete
  11. Seronok pae boleh jalan2 ya...

    ReplyDelete
  12. seronoknya pae dapat jalan2.. rupanya pae sebaya ngan potet cikna.. baru tau.. hihi..

    ReplyDelete
  13. SAYA HUJUNG MINGGU LEPAS MENIAGA DI KARNIVAL MARA. TAK DAPAT BAWAK ANAK JENJALAN HUJUNG MINGGU.. TAPI DI KARNIVAL TU, ADA JUGAKLAH AKTIVITI MENARIK UNTUK ANAK-ANAK..

    ReplyDelete
  14. Seronoknya dia dapat jenjalan .... :D Maaf agak lama menyepi :)

    ReplyDelete
  15. mana2 ada pokok krismas musim krismas ni…. kalau kat sini, lagi la merata-rata… siap Danish nak beli satu letak kat rumah….. huhuhu

    ReplyDelete
  16. Sonoknya pae amik gmbr kat pokok tu..hehe..wah..blog akak byk kiss2 la..cantikkk....

    ReplyDelete
  17. comel je tengok pa'e dibawah pokok krismas yg beso kedabak tu :)

    ReplyDelete
  18. Wahh meriah jugak kan kat sana Christmas Eve..Pa'e pon nampak happy dapat jalan2..

    ReplyDelete
  19. suka sgt pae dpt jalan2..budak mana tahu mengada-ngada.hehe sekadar mengekspresikan rasa gembira tu..:)

    ReplyDelete
  20. Yang bab nak balik tu, nak balik cepat tu...... bukan mama yang nak tidur yeh Atie ? memang betul betul Pa'e? hehe

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..