Friday, 20 December 2013

:: Idea - Dapur Warna Warni...

AssaLamualaikum
Suka tengok dekorasi dalam rumah. 
Walaupun mungkin tak mampu untuk memiliki seperti ini cukuplah sekadar melihat. 
Dah puas hati! Hehe.
FB

Cantik kan? Ceria jak mood bila duduk dalam dapur ni. 
Nak masak pun semangat (yo lah tu atie!) haha.
Apa salahnya berangan-angan. Mana tau impian menjadi nyata! 
Mau meroyan kegembiraan. Haha!
WasSaLam^_^

20 comments:

  1. Suka jgk combination colour ni... ^__^

    ReplyDelete
  2. ceria...semangat nak masak kalau camni..hihi

    ReplyDelete
  3. meriah!kalau niesa nk dapur niesa semua warna pink!baru semangat nk masak memasak..hihi

    ReplyDelete
  4. wah mmg cantiklah kalau masuk mmg x kuar dah ni hehehe

    ReplyDelete
  5. cantik la atie..rasa mcm nak main pondok² jer..hehehe

    ReplyDelete
  6. boleh jer tu kak, suruh husband beli cat yg bbeza pastuh boleh cat dapur ramai2 dgn tumpis sekali :P

    ReplyDelete
  7. cerianyaaaa.. kalau cikna tambah tak rajin nak masak ni takut dapur kotor.. kekeke..

    ReplyDelete
  8. cunnya! kalau cmni xkuar dpur pun sggup..

    ReplyDelete
  9. CANTIK.. SAYA PON SUKA DEKO-DEKO NI.. :)

    ReplyDelete
  10. xpe berangan tu percuma jer… tumpang berangan sama kat sini…. hihihi

    ReplyDelete
  11. benornya ni la bentuk dapur yang akak idam idamkan. ntah bila la dapat.
    tapi kalau kaler gitu, takmasak dah le..sayang..cantik sangat. hikss

    ReplyDelete
  12. Klu dpt cmni bleh tido dlm dapur ni.hehe

    ReplyDelete
  13. sayang pulak nak msak nti. hik hi ik

    ReplyDelete
  14. OKje kurang suka kalau kalerful sangat Atie.... macam tadika pulak hehe

    ReplyDelete
  15. wah... kemain ceria warnanya....

    ReplyDelete
  16. Memang cantik..suka tengok..color blocking gituu..

    ReplyDelete
  17. pink n hijau mmg kombinasi yg menarik..klu dpt cmni mau tido kt dapur.hari2 atur menu apa nak masak..klu sy la.muahaha...

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..