Friday, 6 December 2013

:: Lawak Petang 15...

AssaLamualaikum
Dah lama tak berlawak petang-petang. Mata pun dah naik mengantuk. 
Memang ketawa tengok gambar ini:
Jangan lah ada bapa-bapa yang buat macam ini ya. Kesian kat anak tu! haha! 
Kang anak kena gigit nyamuk bapa plak dok tido sedap-sedap. Kihkih.
WasSaLam^_^

19 comments:

  1. Haha..parah kalau ada bapa mcm ni...

    ReplyDelete
  2. mcm mak jer yg punya kerja ni… saja nak sabotaj si ayah… hahahaha, kesian kesian :)

    ReplyDelete
  3. sape la yang sanggup pi serekup bapak yang sedang lena tu hi hi

    ReplyDelete
  4. nasiblah bapak nya dpt binik suka sakat. haha.. hubby mell xcukup kelambu tu.. kalau harus kena sakat jugak. haha

    ReplyDelete
  5. adoiii ada gak macam ni yer..dah kesian kat baby tu..

    ReplyDelete
  6. mcm2 gambar lucu dihantar dalam WhatsApp kan...hibur hati dengan tersenyum

    ReplyDelete
  7. hihihi..ni bapak masa kecik dl tak tido dlm kelambu ..itu lah pasal..cian ank die

    ReplyDelete
  8. hahahhaaa...kesian bah baby...

    ReplyDelete
  9. baby tu pn cheeky muka dia cam gelakkan bapak dia..comel..hehe..
    sies lawak tp xgelak kuat2lah..tengah keje kan..hehe..

    ReplyDelete
  10. sempoi jer bapak tu tidur dalam kelambu..hahaha

    ReplyDelete
  11. khakhakha..memang lawak lah atie :)
    beso tuan dr kelambu...

    ReplyDelete
  12. tengok je dah tergelak..terbaik la kalau ada bapa yang camni,kan..

    ReplyDelete
  13. ketawa besar tgok gambar ni..tunjuk kt en suami dr jauh dia kata igtkan gambar dia tadi..dia igt sy yg sakat dia dengan Afia..lagi kuat sy gelak...dh tgok dekat baru perasan org lain rupanya.hehe

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..