Friday, 6 December 2013

:: 10 Golongan Yang Menzalimi Diri Sendiri...

AssaLamualaikum
Sekadar peringatan buat diri ku dan sahabat-sahabat blogger yang dikasihi. 
Mudah-mudahan kita tidak tergolong dalam kalangan orang-orang ini :
FB
Salam Jumaat. Moga hari ini membawa seribu kebaikan pada kita semua. 
Sama-sama kita beramal.
WasSaLam^_^

20 comments:

  1. Hai Atie. Uni here. Salam kunjungan balas dan follow blog atie. #577. :)

    ReplyDelete
  2. ya Allah jugak tuh termasuk sikit..cm tak g kenduri, kdg2 tak tny nama org..segan...dah menzalimi nie tie...:)

    ReplyDelete
  3. Peringatan yg bagus utk dkongsi

    ReplyDelete
  4. Sudah disenaraikan moga kita tak menzalimi diri sendiri. Buatlah yg mudah. Tapi andai jemputan sekarang ni terlalu banyak kalau tidak ada kesempatan itu rasanya dimaafkan.. apa lagi tempat yg nak kita tuju itu banjir...

    ReplyDelete
  5. salam jumaat sis..semoga bermanfaat ya..

    ReplyDelete
  6. salam jumaat atie..
    info yang bagus tuk peringatan diri sendiri..

    ReplyDelete
  7. salam jumaat...tq for sharing...good info...

    ReplyDelete
  8. sis..tq..info yg bermkna sbgai peringatan dri sendrik...

    ReplyDelete
  9. sgt bermanfaat utk kita semak diri sendiri. T kasih ye sudi berkongsi

    ReplyDelete
  10. Renungan Jumaat yg sangat bermanfaat Atie... tq sharing :)

    ReplyDelete
  11. Insyaallah... salam jumaat sis :D

    ReplyDelete
  12. semoga kita jauh dr sifat2 menzalimi diri..

    ReplyDelete
  13. salam jumaat atie..
    bagus2 hehe..satu info yang patut kita kongsi,baca dan insyaAllah amalkan sekali :)

    tang yg no 10 tu..akak tak tercalun kottt..coz selalu berbagi rezeki ( dah mula doh angkat bakoi sendiri ) hehe :P

    ReplyDelete
  14. moga kita tak tergolong sama..kalau tidak pun cuba sedaya upaya jauhkan

    ReplyDelete
  15. salam Jumaat kak Atie, terkesima seketika T__T..ada point yg mengenak diri sendiri..huhu..syukran kak. teruskan lg perkongsian mcm nie utk kta bmuhasabah diri.. :)

    ReplyDelete
  16. perkongsian menarik..baru juga tahu..terkesima dibuatnya..:)

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..