Friday, 13 December 2013

:: Salahkah - Rossa Feat Hafiz...

AssaLamualaikum
Layan lagu Rossa dan Hafiz. Mantap juga vokal mereka ni. 
Harap dengan lagu duet ini, Hafiz dapatlah lebarkan sayapnya di negara seberang, Indonesia.
Vokal Hafiz pun bukan calang-calang. Pelbagai anugerah dah dimenangi nya.
Rossa memang agak terkenal di sini. 
Siap dapat gelaran 'Dato Rossa' lagi kan? 
Boring-boring bolehlah dengar sambil nyanyi-nyanyi ya. Hehe.
WasSaLam^_^

18 comments:

  1. eh..ni ea lagu duet dorg..xpernah dnga lagi..hihi

    ReplyDelete
  2. suara Rossa n hafiz memang sedap kan

    ReplyDelete
  3. layan... suara rossa mmg sedap elok dah feat dgn hafiz tu...

    ReplyDelete
  4. ya kak atie...rossa dah ada pangkat dato kan..

    ReplyDelete
  5. heran
    camana rossa blh dpt dato
    hahah

    ReplyDelete
  6. blum penah dengar lagi la ini lagu..

    ReplyDelete
  7. SAYA TAKTAU SANGAT LAGU-LAGU SEKARANG.. HANYA DENGAR LAGU SEMASA MENAIKI KERETA.. :)

    ReplyDelete
  8. lagu baru ke? tak pernah dgr lagi..

    akak.. miss youuu lah.. ;)

    ReplyDelete
  9. Mmg mantop le. Dua dua hafiz dh berduet. Dtuk ct dato.rossa.

    ReplyDelete
  10. baru dengar ni kak atie.. hehehe

    ReplyDelete
  11. salam kak atie,pasal lagu2 baru ne sy x berapa dengar sangat dah..jadi x berapa tahu sangat lagu depa nih..huhu

    ReplyDelete
  12. opismate sy marah benar rossa dpt dato..klu ye pun nak bagi ramai lagi org malaysia katanya.hehe

    apa pun suara depa dua ni mmg best

    ReplyDelete
  13. Cantiknya bulu mata Rossa...hehe...
    OKje suka jugak suara mereka berdua ni! Macam tak pernah dengar je lagu ni!

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..