Sunday, 26 January 2014

Black - Takkan Terpisah...

AssaLamualaikum
Jom layan lagu Black. Aku sebenarnya suka juga dengan lagu-lagu Black ni. Sebab vokal dia memang bukan calang-calang. Pemuda biasa yang punya vokal luar biasa.
Lagu ni sebenarnya OST cerita "Jodoh Itu Milik Kita" yang ditayangkan di Astro. 
Tapi aku tak tengok pun cerita ni sebab tak langgan pakej. Huhu.
Layan lagu sambil nyanyi-nyanyi kecil plus kemas rumah.
Pa'e dok sibuk main basikal kat luar dengan babah. Ibu layan blog lah. Hihi.
Selamat berhari Minggu semua.
WasSaLam^_^

20 comments:

  1. Memang sedap lagu ni padan dengan vokal black yang mantap...
    Black calon AJL kan..

    ReplyDelete
  2. lepas Atie nyanyi, hujan tak hari?..hihi..harapnya tidak lah ya..hari ni Kuching sungguh cerah..

    ReplyDelete
  3. akak pon minat lagu ni atie..then tak penah miss tuu..tengok citer jodoh itu milik kita..kuat noh pengaruh black haha..:D

    ReplyDelete
  4. atie...th ni masuk Af ya...hehe..ataupun kilauan emas..

    ReplyDelete
  5. saya juga suka dgn gemersik suara black sejak di mentor lagi ...

    ReplyDelete
  6. masok anugerah juara lagu ne kan kak atie..best bahhhh

    ReplyDelete
  7. Lagu favourite saya nie kak.. Huhu :D

    ReplyDelete
  8. Abah In suka lagu ni ... selalu puji nyanyian and persembahan Black .hahah :D

    ReplyDelete
  9. salam senin atie...cuti ke ari ni??

    ReplyDelete
  10. semua yang bertanding tu lagu best best. sampai tak berani nak jangka sapa yang akan menang. hhahaha
    BTW hafiz jugak le kan.

    ReplyDelete
  11. assalam akak. maaf lama x singgah. tima kasih kak sudi ziarah saya walaupon x bersua muka.
    Lagu peberet saya. tp x mng hihi

    ReplyDelete
  12. Alahai dia tak menang yek Atie malam tadi.......
    Okje suka gak lagu lagu dia tu mmg best!

    ReplyDelete
  13. tgk ajl mlm td best kak black!mmg layan..hehe

    ReplyDelete
  14. memang best lagu ni... layannn :)

    ReplyDelete
  15. mmg tangkap lenntuk arr dgr lagu black ni

    ReplyDelete
  16. tgh femes kan lagu ni.. selalu dgr kat radio..

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..