Sunday, 19 January 2014

Cekodok Bilis + Pagi yang Mendung

AssaLamualaikum
Salam Ahad you all! Buat apa tu?? hehe. Sarapan apa pagi tadi. Kami sarapan cekodok ikan bilis + sos cili. Itu pun babah yang gorengkan. Tetiba rajin plak Kuling I pagi tadi. Siap buatkan sarapan anak bini. Sesekali merasa air tangan suami apa salahnya kan? Gambar tiada, semua dah selamat kat perut kami. Haha! Cuaca dok mendung lagi ni. Kejap lagi hujan kot! Mentari malu-malu nak keluar. Mata pun asyik nak terkatup jak ni. Ular sawa. Haha!
Selamat berhujung Minggu ya. Enjoy your day!
*Dok layan marathon cerita Tanah Kubur di Astro Oasis. Banyak pengajaran*
WasSaLam^_^

21 comments:

  1. Selamat berhujung minggu kak atie...
    ambooooiiiiii...suka nya bila kuling yang masuk dapur.....cik ne xtau lah bila laki cik mau masak ne..balik2 cik jak yang masak..mau juga ne merasa air tangan suami...cehhhhh

    ReplyDelete
  2. wah..best tu..selamat berhujung minggu atie..:)

    ReplyDelete
  3. wah bestnya atie cekodok ikan bilis tuh..my febret tuh ..tp lama dah tak buat n makan..heheh malas..
    musim hujan yer kat sana atie..bestlah mengular kan..heheh

    ReplyDelete
  4. salam weekand atie..selamat berhujung minggu :)
    sodap tu..lagi2 makan time cuace mendung2 , ermm.. mau tak macam ular sawa haha :D

    ReplyDelete
  5. best tu pi dapur jer dah ada sarapan . anak buah saya suka bebenor tgk tanah kubur .

    ReplyDelete
  6. selamat pagi cokodok, eh selamat pagi Atie :D:D bestnya santai2 hujung minggu, dilayan bak puteri pulak tu.

    ReplyDelete
  7. Mmg layan la pekena cekodk dipagi hari..

    ReplyDelete
  8. Sekali sekali merasa air tangan suami memang best...Sedap tu cekodok bilis..

    ReplyDelete
  9. Sekali sekala bah kn aTie mkn masakan suami..:)

    ReplyDelete
  10. Lama sgt dah sy x buat cucur ikan bilis utk anak2. Sebetulnya apa2 cucur pun dah lama x buat.

    ReplyDelete
  11. Memang sedap cekodok bilis ni...pekena lak ngan teh o panas memang lg pow er...

    ReplyDelete
  12. Alhamdulillah,

    sekali2 kan, nabi muhammad pun bangun pagi jugak ...tolong urus rumah tangga..

    ReplyDelete
  13. kt sini pn dr semalam cuaca mendung jak kak atie..hujan x berenti smpai pg ni...ehem2..rajinnya buat bfast utk bini ya..haha

    ReplyDelete
  14. rajin nyer incik suami.... incik suami saya, setahun sekali masuk dapur, da besar rahmat he3

    ReplyDelete
  15. mesti sedap kan. ye la sesekali makan air tangan suami. berkattttttttttt

    ReplyDelete
  16. Sedapnya. Tgh lapar ni. Td x lunch.

    ReplyDelete
  17. wah..ada bakat terpendam tu kuling atie...husband linda ni, dalam banyak2 hal, masak tu mmg surrender,,kekeke.. masak air jer boleh..

    ReplyDelete
  18. Wahh untungnya Kuling yang masak kan..mesti sedap tu..aida kalau nak merasa hubby masak 5 tahun sekali kot nanti..heheee

    ReplyDelete
  19. Bestnya kalau dpt Papa Zir gorengkan cengkodok kat mak......emmm okje mimpi 30 kali pun tak mungkin Papa Zir masuk dapur Atie oiii...

    ReplyDelete
  20. bestnya ada yg tolong sediakan sarapan..

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..