Wednesday, 1 January 2014

Happy New Year 2014...

AssaLamualaikum
Entry pertama di tahun baru 2014. Pembuka kata sekadar mengucapkan :
Moga tahun baru ini lebih baik dari tahun-tahun sebelumnya. 
Moga Allah akan sentiasa mempermudahkan urusan kita. Amin! Azam baru? 
Banyak sebenarnya, tapi biarlah aku simpan sendiri dalam hati. Hehe!
*Selamat bercuti*
WasSaLam^_^

27 comments:

  1. Insya Allah, semoga tahun 2014 memberi lebih kebahagiaan kepada kita :)

    ReplyDelete
  2. Selamat tahun baru Atie. Semoga tahun baru memberi sinar baru buat kita semua ye :)

    ReplyDelete
  3. selamat tahun baru atie..semoga tahun yg baru menjd lebih baik drp yg telah berlalu..:)

    ReplyDelete
  4. Selamat tahun baru atiey.....semoga tahun ini lebih bermakna untuk kita semua..... :D

    ReplyDelete
  5. Selamat tahun baru atiey.....
    semoga 2014 memberi lebih kebahagiaan kepada kita semua..... :D

    ReplyDelete
  6. apepun azam baru akak semoga tercapai dengan jayanya.. :)

    ReplyDelete
  7. Assalamualaikum dan selamat tahun baru ye kak atie.

    ReplyDelete
  8. slmt bercuti... mg lbh succes di 2014

    ReplyDelete
  9. slmat bercuti n happy new year. hehe

    ReplyDelete
  10. selamat tahun baru akak
    semoga lebih bersemangat di tahun baru

    ReplyDelete
  11. selamat tahun baru atie..dgn semangat yg baru then azam baru hehe..:)

    ReplyDelete
  12. selamat tahun baru kak atie!semoga dipermudahkan segala urusan di tahun 2014 ni.. :D

    ReplyDelete
  13. selamat tahun baru k.atiey..
    mudahan tahun ni membawa lbh byk kebaikan n keberkatan dlmhidup

    ReplyDelete
  14. selamat tahun baru.. :)

    Boleh jenguk mama di sini.. Mamaniza.com

    ReplyDelete
  15. salam atie ..
    selamat tahun baru ..
    cantik image yg dipaparkan tu ..
    nampak ceria

    ReplyDelete
  16. selamat tahun baru atiey..ye tak perlu heboh2kan azam..buat secara senyap Insyaalah berjaya.hehe

    ReplyDelete
  17. SELAMAT TAHUN BARU JUGAK.. SEMOGA TAHUN INI LEBIH BAIK DARI TAHUN-TAHUN YANG LEPAS..

    ReplyDelete
  18. berhijrahlah bila - bila masa selagi boleh melakukannya .

    ReplyDelete
  19. semoga tahun ni kita mulakan dgn perkara yg baik2 ja..buang segala yg kurang elok andai ada dlm diri kita..:)

    ReplyDelete
  20. Begitulah Atie... moga perjalanan kehidupan kita lebih baik di tahun yg baru.
    Selamat tahun baru juga buat Atie dan keluarga.
    Pa'e tak sibuk nak masuk tadika ke? Anak sekarang 4 tahun dah sibuk nak sekolah kan...

    ReplyDelete
  21. nak bagi pa'e adik salah satu azam kan...hehe...selamat thn baru atie..moga tercapai semua azam...

    ReplyDelete
  22. selamat tahun baru kak atie dan keluarga....

    lama tak singgah sini.. lain dah wajah blog... :)

    ReplyDelete
  23. selamat tahun baru atie..semoga segalanya dipermudahkan untuk kita semua =)

    ReplyDelete
  24. Selamat tahun baru kak atie....semoga apa yang di impikan tercapai...yeahhh

    ReplyDelete
  25. Selamat tahun baru Atie....Okje lagi teruk Atie...tak de azam haha

    ReplyDelete
  26. Happy New year Atie..Semoga tahun ni akan membawa seribu keindahan dan kebahagiaan..Amin..

    **Pa'e nak adik lah..hihihi

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..