Thursday, 30 January 2014

Selamat Bercuti Sempena CNY 2014

AssaLamualaikum
Selamat bercuti pada kawan-kawan yang bercuti sempena Tahun Baru Cina 2014 ini. Mesti ramai yang balik kampung kan? Hati-hati bila memandu ya. Ingat orang tersayang gitu. Ada yang plan bercuti-cuti tak? seronoknya kan! kami belum ada plan lagi. Erm! ntah nak kemana ni? hehe! kalau tak kemana-mana nampaknya duk rumah sahaja habiskan masa dengan family kecil ku. 
Boleh ajak Pa'e main masak-masak. Haha! 
Google. 
Tahun Kuda. Tapi tak tahu sangat maksudnya. Hoho!

*Isnin 03/02/2014 dah start kerja*
Happy Holiday you all.
WasSaLam^_^

15 comments:

  1. selmat bercuti atie..sama la x ke mana2 pun cuti ni..mnggu depan baru blik ke perak

    ReplyDelete
  2. Selamat bercuri kak atie skrlga...

    ReplyDelete
  3. Selamat bercuti Atie.. akak balik rumah mak akak di Kuang jer :)

    ReplyDelete
  4. Semua org ucap selamat bercuti..saya pun nak ucap la..Selamat bercuti..

    ReplyDelete
  5. Slmt bercuti aTie..^-^
    Sy nda tau sgt maksudnya tu hehe

    ReplyDelete
  6. Jom kita naik kuda ...katanya...
    Selamat bercuti...

    ReplyDelete
  7. selamat bercuti Atiey...Qis & hubby cuti panjang tapi tak plan lagi nak pergi mana...duk rumah jer kut.. :)

    ReplyDelete
  8. selamat bercuti kak atie..selamat bawa c pae jalan..jalan..jalan....hihihu

    ReplyDelete
  9. Cuti cuti ni...rehat kat rumah best jugak tau Atie.. .masa ni lah nak bangun lewat sikit hehe

    ReplyDelete
  10. selamat becuti atie ..
    klu cuti, yg paling best mestila ngemas rumah ..
    kasi org jawa kata, meling2 ..
    nak tau erti meling2 kena tanya kak zakie atau okjer ..
    he..he..

    ReplyDelete
  11. Semlm dngr dlm radio ckp tahun kuda tahun yg penuh kucar kacir ke apa..x ingt lak..hehe..itu kepercayaan org cina la...

    ReplyDelete
  12. cuti panjang kan aritu.. ramai blk kg.. cikna gak yg tersadai kat usm.. huhu..

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..