Tuesday, 21 January 2014

Hijau Mata Memandang Laut Yang Biru

AssaLamualaikum
Ingat lagi tak entry saya tentang Pantai Tinagat Batu Payung? Pemandangan sepanjang perjalanan ke pantai ni memang cantik. Melalui suasana kampung yang masih banyak pokok yang tumbuh menghijau. Mata yang memandang pun rasa nyaman.
Cantik kan? kalaulah hari-hari boleh lalu sini, mesti mata akan sentiasa segar. Dah susah nak cari pemandangan begini di tengah hutan batu-bata zaman ini. Apa nak buat, itulah harga yang terpaksa kita bayar untuk sebuah pembangunan. Rindunya suasana kampung!
WasSaLam^_^

26 comments:

  1. cantik..... seronok kalo dapat pergi ni...

    ReplyDelete
  2. cantik sgt...bila lagi ntah nak g sabah...last pegi masa akak serviced dgn DS shahrizat...masa tu tgh membawa az-zahrah dlm pewot...hehehehe..

    ReplyDelete
  3. Cantik kak atie!niesa rindukan suasana hijau macam dekat poli..fresh sgt2 udara...

    ReplyDelete
  4. yup atie sejuk mata memandang melihat laut luas terbentag..hilang seketika traffik yang melemaskan udara hehe :D

    ReplyDelete
  5. hijau lagi pemandangannya atie...syoknya la kalo teringat kampung..

    ReplyDelete
  6. wah..cantik dan sangat mendamaikann...

    ReplyDelete
  7. Subhanallah... cantik nyer.... nyaman jer mata memandang...

    ReplyDelete
  8. menjalani kehidupan ditempat begitu sangat menenangkan jiwa ... udara puh fresh jer .

    ReplyDelete
  9. Wah cantiknya... Suka tengok. Susah tau sekarang nak tengok suasana gitu.

    ReplyDelete
  10. Subhanallah......cantiknya Atie...
    Kakak suka melihat pemandangan macam ini.

    ReplyDelete
  11. hijau mata hitamku melihat kehijauan alam ni. memang cantik la atie

    ReplyDelete
  12. Rasa tenang jak kan kak tengok alam semula jadi ciptaan Allah yang cantik nie.. :)

    ReplyDelete
  13. cantik...rasa macam redup jak kan kak atie,..sejuk jak mata meningu..pokok nya pun mcm tesusun jak...
    nasib lah kampung cik pun masih banyak pokok2...bila rindu2 boleh juga balik kampung...hirup udara segar...

    ReplyDelete
  14. cantik dan mendamaikan.. kebetuln pula rumah saya berhampiran pantai.. di Lahad Datu dulu suka pergi pantai sahabat.

    ReplyDelete
  15. Subahanallah cantiknya pantai itu membiru Atie :)

    ReplyDelete
  16. Cantik pemandangan tu... sejuk je mata memandang... ^__^

    ReplyDelete
  17. Cantiknyaa..rasa tenang je tengok..kalau aida pon hari-hari rasanya nak lalu situ n berhenti tenangkan fikiran..heheee

    ReplyDelete
  18. memang cantik sungguh atie..pemandangannya

    ReplyDelete
  19. Hi Atie..lama tak jejak ke sini...bila lalu kawasan pantai dan kawasan kampung...memang rasa damai...mmg cantik kawasan tu...

    ReplyDelete
  20. sy pun suka ngam jln tepi laut gini..damai jer rsnya...

    ReplyDelete
  21. view tepi lau memang menenangkan...
    macam p pantai timur..

    ReplyDelete
  22. Cantiknya.... Subhanallah biru mataku jadinya!

    ReplyDelete
  23. mesti sejuk je kan udara kat situ.. sesejuk pemandangan.. chewahhh..

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..