Thursday, 2 January 2014

Entry Kelam-Kabut..

AssaLamualaikum
Tengok tajuk dah tahu. Haha! memang kelam kabut sikit hari ini. Tapi bukan sebab anak sekolah ya, sebab my Pa'e tu baru 3 tahun lebih. Belum mau sekolah. 
InsyaAllah tahun depan kot! 
Sebab kelam-kabut adalah nak balik ke Tawau petang ini. 
Ada hal yang mau diselesaikan. 
Sekaligus esok aku ambil cuti. Balik jumpa Mak dan hantar MakCu Pa'e juga. 
Google
Jam 5.01pm petang akan terus lari turun. Haha! Kulingku & Pa'e akan tunggu siap-siap. Mungkin dalam jam 8.00pm sampai lah dirumah bonda. InsyaAllah! doakan perjalanan balik kami dipermudahkan ya.
WasSaLam^_^

24 comments:

  1. Sibuk juga ye Aite. Macam kakak jugalah... Tapi kakak hal pejabat ni. tak siap-siap
    Selamt bercuti Atie.

    ReplyDelete
  2. moga dpermudahkan semuanya atie..aamiin..

    ReplyDelete
  3. hehe tgk pd update entry pon tahu kelam klibut kiki...moga slmt smpi ye

    ReplyDelete
  4. APA-APAPUN, SEMOGA SELAMAT PERJALANANNYA..

    ReplyDelete
  5. wah pa'e nak balik kampung ea ? selamat bercuti,semoga selamat sampai kampung and jangan lupa update n3 hehe :)

    ReplyDelete
  6. selamat bercuti, drive safely :)

    ReplyDelete
  7. atie, selamat pulang ke kampung ya..take care...

    ReplyDelete
  8. selamat dalam perjalanan, atie

    ReplyDelete
  9. Semoga selamat perjalanan pergi dan blk ye atie

    ReplyDelete
  10. cik baca entry ne pon kelangkabut jugak jadi nya kak atie oiii...
    Semoa selamat sampai yaa..hati2 dalam perjalanan..

    ReplyDelete
  11. selamat tahun baru 2014 atie..semoga tahun ni abang pa'e bakal dapat adik..amin

    ReplyDelete
  12. semoga selamat smpai kak atie!dan semoga dipermudahkan segala urusan.. :D

    ReplyDelete
  13. Baik-baik jalan dan kirim salam pada bondamu yang pasti sukak sekali kamu pulang..

    ReplyDelete
  14. salam atie ..
    berhati hati dijalan raya ..
    selamat bercuti bersama sama yg tersayang

    ReplyDelete
  15. Awal2 tahun biasanya ramai yg sibuk itu ini kan..

    ReplyDelete
  16. busy sesangat tu nampaknya.. semoga semuanya berjalan lancar ye kak.. ;)

    ReplyDelete
  17. semoga dipermudahkan perjalanannya ... aaamin .

    ReplyDelete
  18. Semoga semuanya berjalan lancar dan dipermudahkan... Amin...

    ReplyDelete
  19. Nampak macam sangat kelam kabut tu Atie....ada hal yeh? baik baik jalan tu!

    ReplyDelete
  20. Wahh semoga selamat sampai ke kampung halaman tercinta..mesti tak sabar nak jumpa mak dan keluarga kan Atie..Happy holiday ya..

    ReplyDelete
  21. Oh terlepas entri nie..patutlah..kelam kabut nak balik tawau sambut besaday yr...:)

    ReplyDelete
  22. kak, kat sabah dari satu tempat ke satu tempat jauh ye perjalanan. pegi sabah ritu letih dalam perjalanan je huuuu, pengalaman yg baru tuk kira

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..