Thursday, 2 January 2014

Tips Mudah untuk Turunkan Berat Badan...

AssaLamualaikum
Walaupun orang selalu kata "elleh! orang cakap senang lah". Haha! apa salahnya kita positifkan diri, kan? tak salah mencuba sesuatu yang baik untuk diri sendiri. Jom kurangkan berat badan. 
Nak kurangkan lemak-lemak tersembunyi ni. aduh! pening den! Haha! 
Kalau nak kurangkan berat badan kena bermula dari awal tu. 
Yuhuu! bolehkah bulan Feb, Mac, April baru mula. Haha! 
Tengok tu awal-awal dah langgar tip atie oi! hihi.
Serius aku rindu zaman aku 38kg (2007), 45, 46,47,48,49,50,51,52kg (2008-2013). Haha! Nampak tak penambahan berat di situ. Sangatlah sihat sekarang ya! Kihkih.
WasSaLam^_^

22 comments:

  1. Bahaya tu Atie… berat bertambah sekali dgn usia…. diet jgn tak diet…. hihihi

    ReplyDelete
  2. Rsnya atie mungkin jenis yg small size kan..tak tinggi mana..still berat tuh ok...
    UAA nie nak kena diet plak bila cuti en.AAA habes lg 3 minggu..kalu dia ade nasiblah boleh tahan nafsu makan..takkan masak tengok jer kan..hehe

    ReplyDelete
  3. Sy plak nak tambahkan berat badan tahun baru ni sbb byk seluar yg longgar..huhuhuhu

    ReplyDelete
  4. salam
    singgah pagi
    sory x sempat nak komen banyak bz day

    ReplyDelete
  5. akak pun nak berdiet cara kevin zahri ni.Bila nk mula ntah hehhe

    ReplyDelete
  6. Assalam.. Wah semangat semangat...Berkala lg tu kenaikan.. lps ni kasi berkala pl penurunannya ya..

    ReplyDelete
  7. bahahaha..ni salah satu azam akak...nak dptkan blk berat badan sblom kawen...tu diaa...citer 12 thn lampau...tp masok hari ni dah 3 hari x mkn nasik...so far, alhamdulillah...hrp² azam nak slim mcm dolu² tcapai...kekekeke....

    atie sehat?..sori laa, lama betoi x jengok...bz.....meh umah akak meh..dah ada entry baru..

    ReplyDelete
  8. jum kak tie.. sya pun tgh usaha kurangkan brt badan.. heheh.. ^_^

    ReplyDelete
  9. jomm, mari sama2, haha. mula kan langkah anda, tetapkan matlamat dan niat, haha, thanx kak atie :)

    ReplyDelete
  10. jom lah sesama kak.. hahaha... sy xdiyet pun.. baru turun 1 kg nih.. nak macam belum tawen dulu.. kihkih..

    ReplyDelete
  11. haha azam baru ea atie..:)
    akak sahut cabaran jom diet !! hehe :D

    ReplyDelete
  12. jom la sama2 Atie...akak pun nak kurus juga tahun ni ^_^

    ReplyDelete
  13. atie..ayuh kita sama2 kurangkan berat badan hihihi ^_^

    ReplyDelete
  14. selalu tips nak turun berat jer..
    share skit tips nak naik berat atie..kurus pon tak cantik gak ni..

    ReplyDelete
  15. jangan lupa beli supplement untuk turun berat badan jugak.
    pas jog jgn singgah kedai makan nasi lemak..hehe

    ReplyDelete
  16. ahahaa...kak atie...nampak sesuai jak ne dengan cik..tapi macam susah bah kak atie kalau makanan ada depan mata..aduiiiiiiiiiiii...nda tertahan ooooo...

    ReplyDelete
  17. chaiyok!chaiyok kak atie..niesa nak cuba maintainkan berat bdn je sekarang ni...hihi

    ReplyDelete
  18. azam tahun baru akak ke? tang mana nya akak nak diet.. tgk cam slim je tau.. :)

    ReplyDelete
  19. Adoiiii atie....ni yg lemah sikit ni....mmg nak sangat kurus hehe tapi selalunya harapan tinggal harapan hehe

    ReplyDelete
  20. Hahah..berat tapi hati gembira tak apa Atie..dalam hati ber bunga-bunga selalu tu yang berat makin meningkat..hehe..

    ReplyDelete
  21. lepas bersalin terus naik berat kira kak. kalau tidak susah nak maintain 40 tue. alhamdulilah skang dh dapat 44 :D

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..