Saturday, 18 January 2014

OST Arianna Rose - Di Pintu Syurga

AssaLamualaikum
Layan lagu lagi dihujung minggu. Penyanyi Dayang Nurfaizah.
Korang tengok tak cerita Arianna Rose? Setiap jam 7.00-8.00pm di TV3.
Cerita yang diadaptasi dari Novel "The Weeding Breaker". Kisah percintaan antara Tengku Adam dan Arianna Rose yang penuh dengan liku dan cabaran. Bolehlah layan selepas Maghrib. Hehe!
Dayang Nur Faizah ni kalau tak silap sebaya aku. Kelahiran Negeri Sarawak. Setiap nyanyiannya memang punya aura tersendiri. Kemunculannya plak sekarang ni selalu ekslusif. Sudah lama juga beliau bertahan dalam industri muzik. Sezaman dengan Dato Siti Nurhaliza.
*korang buat apa hari ini? *
WasSaLam^_^

21 comments:

  1. Eh..Atie sebaya dayang ke?tak silap aida umur Dayang ni 33..tapi Atie nampak muda lah..Aida pon suka gile lagu ni..dalam sehari mau 10 kali kot dok ulang denagr..heheee

    ReplyDelete
  2. Salam sabtu Atiey......tak pernah tengo drama ni Atiey sbb masa mcm nda bpa sesuai...baru balik keja, mo masak lagi, cuci kain lagi....mo tengo pun nda tenang...hehe

    ReplyDelete
  3. Sonok lak petang2 dok layan ariana rose ni.... Citer xbosan and pelakon pun best... Lagu dayang mmg best...

    ReplyDelete
  4. lepak lepak tgk siaran ulangan masterchef. hihi.

    akak, saya syorkan akak guna ephyra. ephyra pon mmbantu utk kesuburan. try la

    ReplyDelete
  5. tadi pagi gi melawat 'ikan' kat kolam..tghari ni nak tido sampai petang..

    ReplyDelete
  6. Citer ni best..lagunya pun best.. :)

    Baru lepas jalan2 carik makan ngan qis ni.. ^^

    ReplyDelete
  7. klu keje mlm sempat la menonton..klu kt rumh tak dan tgok ariana rose..ohh dayang suara mmg best..sebaya ye atiey denan dayang..kite muda sikit la.hehe

    ReplyDelete
  8. dulu mase kecil2 cik suka si dayang ne..sebab nama nya hampir sama dgn nama cik..hahahhah
    hari ne cik p kenduri jak kak atie...

    ReplyDelete
  9. oh..citer ni sy ada tertengok sekali la atie...mcm sedap, tapi muka hero tu serius sgt la...tp ensem jugak...

    ReplyDelete
  10. hai atie..
    akak mmg tunggu citer ni start..sblum kul 7pm dah menghadap tv hehe..kuat tu pengaruh ariana rose..

    ReplyDelete
  11. Ndak tengok crits ni aTie..jrg tengo tv skrg..

    ReplyDelete
  12. best gak citer ni..tp LYMA ttp diHATI.. hehe

    ReplyDelete
  13. salam ahad atie ..
    sesekali tu ada la juga tengok tu,
    semientara tunggu azan magrib d TV ..
    layan la kejap ..

    ReplyDelete
  14. pernah juga layan drama ni tapi tak pernah tontn sampai habis.. Dayang Nur faezah mmg best lagu2nya.

    ReplyDelete
  15. I suka dayang, citer ni pun best kan nnt nak tengok balik la.

    ReplyDelete
  16. niesa x layan arianna rose..xtau la mcm xmasuk je dlm jiwa niesa cerita ni..kihkih..ouh ya..lama dh kan dyg x muncul..suara ni ttp maintain...i loiikkee.. :)

    ReplyDelete
  17. suka lagu ni tp x pernah tgk cter nyer...

    ReplyDelete
  18. Layan gitu gitu jer......lama tk dengar pasal Dayang Nurfaezah nikan.....

    ReplyDelete
  19. tak pernah tgk drama ni.. diorg ckp novel lg best dr drama eh..

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..