Wednesday, 22 January 2014

:: Wordless Wednesday #45...

AssaLamualaikum
Less word today.
Moga kita dapat memanfaatkan masa yang ada dengan anak-anak sebaik mungkin. 
Dan akan menjadi memori indah buat mereka. Fikir-fikirkan!
WasSaLam^_^

29 comments:

  1. btul tuh atie...kalau dok ngan pengasuh jer mungkin mrk takkan ingat kita pun kan..

    ReplyDelete
  2. walau sesibuk manapun kita, pastikan kita spend sedikit masa untuk anak2kan !

    ReplyDelete
  3. INDEED!!!!! lama tak singgah sini. harap atie sekeluarga sihat & berbahagia

    ReplyDelete
  4. Betullah Atie... kalau ada anak masih suka bermain nak tak nak kita pun akan main sama..

    ReplyDelete
  5. Masa mrk kecik tak berulang lagi, manfaatkan masa yg ada kan Atie ;)

    ReplyDelete
  6. Betul tu Atie...setuju sgt... :)

    ReplyDelete
  7. setuju atie...... masa kecil ank2 kita hanya skali.... suatu saat nnti mreka tetap jd dewasa dan tinggalkn dunia 'kecil'nya...... dan yg pastiny kita lah org yg akn mrindui saat itu semua...sama2 kita nikmati 'dunia ' anak2...:) yup...........

    ReplyDelete
  8. Betul tu Atiey...manfaatkan masa yang ada bersama anak2 walau sibuk manapun kita..saat bersama anak2 adalah saat yg paling indah... :)

    ReplyDelete
  9. Betul kenyataan itu...setuju sangat...

    ReplyDelete
  10. Setujuuuuu...rasa nak peluk cium selalu tapi bila anak lelaki dah besar ni malu la pulak :)

    ReplyDelete
  11. ya setuju.. baru best kalau cam tu. bukannya apa, kalau ada anak ni kita main menan budak budak bersama dorang tak de sapa nak rasa pelik. Tapi kalau sengsorang tetiba gi main, kang org ingat mereng plak.

    ReplyDelete
  12. Salam kenal atie..masa pling brharga bila dpt bersama ank2

    ReplyDelete
  13. masa dengan anak2 ialah masa yang paling bahagia.. :) selalu ingat anak2 bila bila dan di mana saja..

    ReplyDelete
  14. SAYA SUKA BERGUMPAL DENGAN ANAK-ANAK SAYA.. :)

    ReplyDelete
  15. betul tu kak atie...
    tp cik blom ada bby..trpaksa manfati masa brsama suami lah..

    ReplyDelete
  16. Moment yang indah untuk anak2 simpan ketika dorang besar nanti.. ;)

    ReplyDelete
  17. betul tu...create memory dengan anak2...ianya akan jadi kenangan terindah mereka dan akan dingitai di masa mereka tua nanti...

    ReplyDelete
  18. so true..kan best kalo dpt jadi suri rumah.

    ReplyDelete
  19. betul3..cipta memory yg paling indah..saat dikenang bila dewasa :)
    luangkan masa untuk orang2 yg disayang...

    ReplyDelete
  20. kak anim ni memang jadi budak2 bila masuk kelas tahun 1:-))

    ReplyDelete
  21. AGREED!itu yang aida selalu cakap dengan husband..kalau tak,memang sia-sia je hidup tanpa pengisian dan masa itu takkan kembali lagi..huhuhu

    ReplyDelete
  22. Betul tu.. kalau boleh nak isi masa sepenuhnya ngan anak2... anak2 akan kenang bila dah besar nanti...

    ReplyDelete
  23. Betul tu Atie.....moga masa yg berkualiti dgn mereka itu akan membuatkan mereka payah utk melupakan kita

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..