Monday, 27 January 2014

Sedikit Kemalasan+Keletihan Melanda

AssaLamualaikum
Yuhuu! baru nak muncul. Penat & letih lah you all. Haha! tu yang dok senyap jak. Tak bermaya plak hari ini + mengantuk dari pagi. Hehe! Hari ini tiba-tiba Lahad Datu panas. Selalu kan dok mendung je. Tapi yang tak best nya ada plak kebakaran dekat dengan tempat kerja ni. Baru satu hari panas, dah ada rumah yang terbakar. Kuasa Allah. Semua atas kehendak-NYA. Korang apa khabar hari ini? harap semuanya sihat dan happy. Nanti dah hilang letih baru aku BW rumah korang ya.
Bye. 
WasSaLam^_^

23 comments:

  1. kun faya kun...sebelum ni hujann je kan sis..kat tmpt niesa pun dh mula panas.. :)

    ReplyDelete
  2. kat kelantan sejuk sekarang nie atie..:)

    ReplyDelete
  3. patut arr akak pi umah pagi tadi..sonyap jew tampa n3..:)
    gupernya mood kelaut ye atie..takpe! rehat yg cukup noh !.. tak yah dok pikir pasal BW..esok2 kan ada :)

    ReplyDelete
  4. Kat PJ sekarang redup & sejuk je.... klaa, Atie, rest cukup2 ye... :)

    ReplyDelete
  5. Oh... betullah dah panas balik ye. Memang itulah cuaca tempat kita sebenarnya Atie
    Cuma yg kesian tu rumah terbakar. Kalau org Cina lagilah kesian nak CNY..

    ReplyDelete
  6. tapi ktk rajin BW..thanks..kmk sihat, dah minum petang tok..hihi

    ReplyDelete
  7. senang-senang datang lah rumah..:)

    ReplyDelete
  8. trauma dengar umah terbakar ni..sebab jiran belakang umah saya pernah lalui benda tuu..

    ReplyDelete
  9. samalah Atie.....cuaca di selangor hari nie....pun panas juga......

    ReplyDelete
  10. samalah kita Atie..penyakit 'M' melanda lagi,..blog pun terabai..huhu...

    ReplyDelete
  11. lama tak jenguk kak Atie..hehe.. sihat kak?? sye sihat jer ni.. ah'arr LD mendung jer bbrapa hari.. jemur kain pun lembab jer.. kat mana kebakaran tu kak?

    ReplyDelete
  12. di kk pun panas sudah atiey...berlalu suda suhu sejuk tu kali....

    ReplyDelete
  13. Musim org tak sihat ni..sini pun cuaca dh mula panas balik dah..
    Takecare.. :-)

    ReplyDelete
  14. alhamdulillah.. cik azue makin OK hari ini...

    ReplyDelete
  15. Layanle perasaan tu atie.. Jgn dipaksa2...heee
    Faktor cuaca kot

    ReplyDelete
  16. Assalamualaikum
    selamat pagi selasa... cni gelap..matahari belom nak muncul..adakah akan hujan ??

    ReplyDelete
  17. OKje nak kena selidik tu kenapa orang tu letih tak bermaya ( bizi body katanya) ...Apakah...apakah....hehe...

    ReplyDelete
  18. dah panas balik yer atie..hmmm sian plak yg rumahnya terbakar tuh kan..

    ReplyDelete
  19. Alhamdulillah...sihat nih..baru menyempat blogwalking ne kak atie..

    ReplyDelete
  20. mohon akak rajinkan diri.. hihi..

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..